Volbu přepravy nebo montáže zvolíte až při potvrzení objednávky v našem eshopu.

Montáž hardtopů a dalších našich produktů provádíme v místě naší provozovny v Rokytnici nad Rokytnou.

Přepravní služby

pro přepravu našeho sortimentu využíváme přepravní společnost TopTrans, která doručuje naše zásílky na dobírku v rámci ČR a SR.

Zásilky v rámci EU zasíláme přepravní společností DHL. Přepravné se Vám vypočte dle Vaší objednávky v nákupním košíku.

V případě, že Vám přepravce  doručí poškozené zboží -

V každém případě je nutné  při přebírání zboží od přepravce  zásilku zkontrolovat a v případě poškození obalu spolu s dopravcem zboží rozbalit. Jestliže zjistíte poškození zboží, je třeba sepsat spolu s  dopravcem (řidičem) zápis o poškození. Pouze tak bude možné uplatnit reklamaci (poškození při přepravě). Rovněž pokud Vám budeme zasílat okna a přepravce Vám jej doveze robité je nutné provést záznam o poškození do přepravního listu. Bez tohoto záznamu nebude možné uplatnit reklamci přepravy.  Naše zásilky jsou všechny pojištěné, ale pojišťovna proplácí náhradu škody pouze v případě nahlašení poškození při převzetí zásilky. Proto Vás žádáme o okamžitou kontrolu zboží při převzetí. Následné hlašení  poškozeného zboží při přepravě bez záznamu na přepravním listu řidiče nebude uznáno.